Artykuły


Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

O zbieraniu znaczków zakupowych.

Na rynku pojawił się program lojalnościowy, z którego efektów można zacząć korzystać inwestując na początek 100 złotych netto, a później pokrywać jego koszty z uzyskanych efektów. W powszechnym odczuciu wprowadzenie programu..

(Nie) lojalna gra na punkty.

Programy lojalnościowe oferuje nam obecnie większość sieci handlowych – hipermarkety, perfumerie, drogerie, stacje benzynowe, sklepy z odzieżą i obuwiem. Kuszą atrakcyjnymi nagrodami, które można uzyskać z uzbieranych punktów..

Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..

Korzystaj z programów dla stałych klientów.

Jeżeli często robisz zakupy w tych samych sklepach, możesz otrzymać specjalne bonusy za lojalność. Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody. Przez cały rok tankujesz benzynę na stacji tej samej sieci? Możesz i powinieneś oczekiwać nagrody. Posługujesz się kartą tylko jednego banku?..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Milowezakupy lovemz_k_l.png