B2B katalog nagród


B2B katalog nagród

Nagrody, które oferujemy w naszych programach są wysokiej jakości produktami, których chęć posiadania motywuje do pożądanych przez naszych klientów działań i zachowań.

 

Produkty, które oferujemy jako nagrody są przez nas magazynowane, konfekcjonowane i wysyłane do pośrednich jak i końcowych odbiorców.

 

Jesteśmy w stanie zaproponować dowolny zestaw nagród, który będzie motywował uczestników programu i pasował do budżetu naszego klienta.

 

Mamy tysiące produktów na stanie magazynowym oraz usługi turystyczne.

 

Artykuły


Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Korzystaj z programów dla stałych klientów.

Jeżeli często robisz zakupy w tych samych sklepach, możesz otrzymać specjalne bonusy za lojalność. Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody. Przez cały rok tankujesz benzynę na stacji tej samej sieci? Możesz i powinieneś oczekiwać nagrody. Posługujesz się kartą tylko jednego banku?..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..