Dlaczego to działa ?


Dlaczego to działa ?

Programy motywacyjne i lojalnościowe tworzą bliższe związki i zaangażowanie osób, do których dane programy są skierowane z firmą, która takie programy proponuje.
Kiedy pracownicy lub klienci czują się zaangażowani są przez to bardziej zmotywowani do wykonywania swoich obowiazków lepiej lub zmotywowani do większych zakupów.

 

Programy motywacyjne i lojalnościowe są jednymi z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi obecnie używanych w obrocie gospodarczym. W zależności czy celem jest motywowanie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, zaangażowanie partnerów dystrybucyjnych, lojalność klientów lub wyróżnienia pracowników dobrze zaprojektowane programy motywacyjne i lojalnościowe dają wymierne wyniki.

 

Nasz zespół przygotowuje i wdraża programy od 2001 roku i jest w stanie pomóc zaplanować skuteczną strategię motywacyjną.

 

Artykuły


Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

O zbieraniu znaczków zakupowych.

Na rynku pojawił się program lojalnościowy, z którego efektów można zacząć korzystać inwestując na początek 100 złotych netto, a później pokrywać jego koszty z uzyskanych efektów. W powszechnym odczuciu wprowadzenie programu..