Dlaczego to działa ?


Dlaczego to działa ?

Programy motywacyjne i lojalnościowe tworzą bliższe związki i zaangażowanie osób, do których dane programy są skierowane z firmą, która takie programy proponuje.
Kiedy pracownicy lub klienci czują się zaangażowani są przez to bardziej zmotywowani do wykonywania swoich obowiazków lepiej lub zmotywowani do większych zakupów.

 

Programy motywacyjne i lojalnościowe są jednymi z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi obecnie używanych w obrocie gospodarczym. W zależności czy celem jest motywowanie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, zaangażowanie partnerów dystrybucyjnych, lojalność klientów lub wyróżnienia pracowników dobrze zaprojektowane programy motywacyjne i lojalnościowe dają wymierne wyniki.

 

Nasz zespół przygotowuje i wdraża programy od 2001 roku i jest w stanie pomóc zaplanować skuteczną strategię motywacyjną.

 

Artykuły


Korzystaj z programów dla stałych klientów.

Jeżeli często robisz zakupy w tych samych sklepach, możesz otrzymać specjalne bonusy za lojalność. Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody. Przez cały rok tankujesz benzynę na stacji tej samej sieci? Możesz i powinieneś oczekiwać nagrody. Posługujesz się kartą tylko jednego banku?..

Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Milowezakupy lovemz_k_l.png