Dlaczego to działa ?


Dlaczego to działa ?

Programy motywacyjne i lojalnościowe tworzą bliższe związki i zaangażowanie osób, do których dane programy są skierowane z firmą, która takie programy proponuje.
Kiedy pracownicy lub klienci czują się zaangażowani są przez to bardziej zmotywowani do wykonywania swoich obowiazków lepiej lub zmotywowani do większych zakupów.

 

Programy motywacyjne i lojalnościowe są jednymi z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi obecnie używanych w obrocie gospodarczym. W zależności czy celem jest motywowanie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, zaangażowanie partnerów dystrybucyjnych, lojalność klientów lub wyróżnienia pracowników dobrze zaprojektowane programy motywacyjne i lojalnościowe dają wymierne wyniki.

 

Nasz zespół przygotowuje i wdraża programy od 2001 roku i jest w stanie pomóc zaplanować skuteczną strategię motywacyjną.

 

Artykuły


Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..

Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

(Nie) lojalna gra na punkty.

Programy lojalnościowe oferuje nam obecnie większość sieci handlowych – hipermarkety, perfumerie, drogerie, stacje benzynowe, sklepy z odzieżą i obuwiem. Kuszą atrakcyjnymi nagrodami, które można uzyskać z uzbieranych punktów..