Dlaczego to działa ?


Dlaczego to działa ?

Programy motywacyjne i lojalnościowe tworzą bliższe związki i zaangażowanie osób, do których dane programy są skierowane z firmą, która takie programy proponuje.
Kiedy pracownicy lub klienci czują się zaangażowani są przez to bardziej zmotywowani do wykonywania swoich obowiazków lepiej lub zmotywowani do większych zakupów.

 

Programy motywacyjne i lojalnościowe są jednymi z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi obecnie używanych w obrocie gospodarczym. W zależności czy celem jest motywowanie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, zaangażowanie partnerów dystrybucyjnych, lojalność klientów lub wyróżnienia pracowników dobrze zaprojektowane programy motywacyjne i lojalnościowe dają wymierne wyniki.

 

Nasz zespół przygotowuje i wdraża programy od 2001 roku i jest w stanie pomóc zaplanować skuteczną strategię motywacyjną.

 

Artykuły


Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..