Dlaczego to działa ?


Dlaczego to działa ?

Programy motywacyjne i lojalnościowe tworzą bliższe związki i zaangażowanie osób, do których dane programy są skierowane z firmą, która takie programy proponuje.
Kiedy pracownicy lub klienci czują się zaangażowani są przez to bardziej zmotywowani do wykonywania swoich obowiazków lepiej lub zmotywowani do większych zakupów.

 

Programy motywacyjne i lojalnościowe są jednymi z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi obecnie używanych w obrocie gospodarczym. W zależności czy celem jest motywowanie zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż, zaangażowanie partnerów dystrybucyjnych, lojalność klientów lub wyróżnienia pracowników dobrze zaprojektowane programy motywacyjne i lojalnościowe dają wymierne wyniki.

 

Nasz zespół przygotowuje i wdraża programy od 2001 roku i jest w stanie pomóc zaplanować skuteczną strategię motywacyjną.

 

Artykuły


Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

(Nie) lojalna gra na punkty.

Programy lojalnościowe oferuje nam obecnie większość sieci handlowych – hipermarkety, perfumerie, drogerie, stacje benzynowe, sklepy z odzieżą i obuwiem. Kuszą atrakcyjnymi nagrodami, które można uzyskać z uzbieranych punktów..