Elektroniczny program motywacyjny.


Elektroniczny program motywacyjny

Program motywacyjny oparty jest o możliwość zbierania punktów w formie elektronicznej. Punkty naliczane są na indywidualnych kontach klientów na portalu www.milowezakupy.pl

Elementy programu:

Zakres świadczonych usług przez GSP:

  • Przygotowanie regulaminu programu, w ramach którego firmy mogą kierować program do swoich kontrahentów
  • Obsługę serwisu internetowego www.milowezakupy.pl jako platformy do zasięgania informacji o programie, gromadzenia punktow oraz realizacji nagród
  • Obsługę telefonu informacyjnego, gdzie można zasięgnąć informacji bezpośrednio od administratora programu
  • Obsługę procesu weryfikacji i naliczania punktow na internetowe konta klientów
  • Wymianę zebranych punktow na nagrody oraz ich wysyłkę pod wskazany w zamówieniu adres

Artykuły


Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..