Elektroniczny program motywacyjny.


Elektroniczny program motywacyjny

Program motywacyjny oparty jest o możliwość zbierania punktów w formie elektronicznej. Punkty naliczane są na indywidualnych kontach klientów na portalu www.milowezakupy.pl

Elementy programu:

Zakres świadczonych usług przez GSP:

  • Przygotowanie regulaminu programu, w ramach którego firmy mogą kierować program do swoich kontrahentów
  • Obsługę serwisu internetowego www.milowezakupy.pl jako platformy do zasięgania informacji o programie, gromadzenia punktow oraz realizacji nagród
  • Obsługę telefonu informacyjnego, gdzie można zasięgnąć informacji bezpośrednio od administratora programu
  • Obsługę procesu weryfikacji i naliczania punktow na internetowe konta klientów
  • Wymianę zebranych punktow na nagrody oraz ich wysyłkę pod wskazany w zamówieniu adres

Artykuły


Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..