Galeria Program Milowe Zakupy +


Artykuły


Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..

Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..