Kim jesteśmy ?


Jesteśmy firmą, która dzięki konsekwencji działań i wytrwałości w oferowaniu prostych, tanich ale skutecznych rozwiązań stała się krajowym liderem w dziedzinie marketingu motywacyjnego dając przykład wielu, mniej solidnym naśladowcom.

 

Nasze podejście, koncentrujące się przede wszystkim na zapewnianiu satysfakcji klientom, korzystających z naszych usług, zapewnia nam systematyczny rozwój.

 

Zespół GSP przez blisko 10 lat przygotował i wdrożył wiele skutecznych, rozwiązań przynoszących zyski naszym klientom. Z każdym rokiem do naszej oferty dodajemy nowe usługi.

 

Jesteśmy w stanie to robić przez tyle lat, ponieważ wiemy co działa najlepiej i tylko takie rozwiązania oferujemy.

Artykuły


Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

(Nie) lojalna gra na punkty.

Programy lojalnościowe oferuje nam obecnie większość sieci handlowych – hipermarkety, perfumerie, drogerie, stacje benzynowe, sklepy z odzieżą i obuwiem. Kuszą atrakcyjnymi nagrodami, które można uzyskać z uzbieranych punktów..