Kim jesteśmy ?


Jesteśmy firmą, która dzięki konsekwencji działań i wytrwałości w oferowaniu prostych, tanich ale skutecznych rozwiązań stała się krajowym liderem w dziedzinie marketingu motywacyjnego dając przykład wielu, mniej solidnym naśladowcom.

 

Nasze podejście, koncentrujące się przede wszystkim na zapewnianiu satysfakcji klientom, korzystających z naszych usług, zapewnia nam systematyczny rozwój.

 

Zespół GSP przez blisko 10 lat przygotował i wdrożył wiele skutecznych, rozwiązań przynoszących zyski naszym klientom. Z każdym rokiem do naszej oferty dodajemy nowe usługi.

 

Jesteśmy w stanie to robić przez tyle lat, ponieważ wiemy co działa najlepiej i tylko takie rozwiązania oferujemy.

Artykuły


Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Milowezakupy lovemz_k_l.png