Kim jesteśmy ?


Jesteśmy firmą, która dzięki konsekwencji działań i wytrwałości w oferowaniu prostych, tanich ale skutecznych rozwiązań stała się krajowym liderem w dziedzinie marketingu motywacyjnego dając przykład wielu, mniej solidnym naśladowcom.

 

Nasze podejście, koncentrujące się przede wszystkim na zapewnianiu satysfakcji klientom, korzystających z naszych usług, zapewnia nam systematyczny rozwój.

 

Zespół GSP przez blisko 10 lat przygotował i wdrożył wiele skutecznych, rozwiązań przynoszących zyski naszym klientom. Z każdym rokiem do naszej oferty dodajemy nowe usługi.

 

Jesteśmy w stanie to robić przez tyle lat, ponieważ wiemy co działa najlepiej i tylko takie rozwiązania oferujemy.

Artykuły


Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Korzystaj z programów dla stałych klientów.

Jeżeli często robisz zakupy w tych samych sklepach, możesz otrzymać specjalne bonusy za lojalność. Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody. Przez cały rok tankujesz benzynę na stacji tej samej sieci? Możesz i powinieneś oczekiwać nagrody. Posługujesz się kartą tylko jednego banku?..