Kto nam zaufał ?


Artykuły


Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

O zbieraniu znaczków zakupowych.

Na rynku pojawił się program lojalnościowy, z którego efektów można zacząć korzystać inwestując na początek 100 złotych netto, a później pokrywać jego koszty z uzyskanych efektów. W powszechnym odczuciu wprowadzenie programu..

(Nie) lojalna gra na punkty.

Programy lojalnościowe oferuje nam obecnie większość sieci handlowych – hipermarkety, perfumerie, drogerie, stacje benzynowe, sklepy z odzieżą i obuwiem. Kuszą atrakcyjnymi nagrodami, które można uzyskać z uzbieranych punktów..