Kto nam zaufał ?


Artykuły


Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

O zbieraniu znaczków zakupowych.

Na rynku pojawił się program lojalnościowy, z którego efektów można zacząć korzystać inwestując na początek 100 złotych netto, a później pokrywać jego koszty z uzyskanych efektów. W powszechnym odczuciu wprowadzenie programu..