Kto nam zaufał ?


Artykuły


Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

Milowezakupy lovemz_k_l.png