Milowe Zakupy Plus


Milowe Zakupy Plus - Kolporter

Firma GSP sp. z o. o. przy współpracy z Kolporter S.A. uruchomiła program lojalnościowy Milowe Zakupy Plus. Program jest dostępny zarówno w sieciach jak i u partnerów indywidualnych, którzy mają podpisaną umowę na dostarczanie usług przez Kolportera bądź dla sieci i sklepów, które są zainteresowane zainstalowaniem terminala.

 

Program Milowe Zakupy Plus polega na zbieraniu punktów elektronicznych na kartę lojalnościową klienta za dokonane zakupy. Punkty naliczane są poprzez terminal Kolportera. Punkty można zbierać we wszystkich punktach oznaczonych logo Milowe Zakupy Plus. Program jest tani, skuteczny i zrozumiały dla klientów. Pełen katalog nagród oraz regulamin programu dostępne są na stronie www.milowezakupy.pl

 

Dobro klientów stanowi dla firmy GSP najwyższą wartość. To właśnie dla nich ciągle udoskonalamy program i modyfikujemy na lepsze. Z myślą o firmach poszukujących nowych rozwiązań poszerzamy nasz katalog produktów i usług. Gwarantujemy satysfakcję klienta i przewagę konkurencyjną w profesjonalnym podejściu do obsługi.

 

Artykuły


(Nie) lojalna gra na punkty.

Programy lojalnościowe oferuje nam obecnie większość sieci handlowych – hipermarkety, perfumerie, drogerie, stacje benzynowe, sklepy z odzieżą i obuwiem. Kuszą atrakcyjnymi nagrodami, które można uzyskać z uzbieranych punktów..

Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Milowezakupy lovemz_k_l.png