Programy lojalnościowe


www.milowezakupy.pl

Milowe Zakupy jest ogólnopolskim programem skierowanym do wszystkich podmiotów gospodarczych: sklepów detalicznych, hurtowni, dystrybutorów, producentów, które chcą zaoferować swoim klientom mało skomplikowany, ale bardzo skuteczny i tani program lojalnościowy oparty na tradycyjnym sposobie zbierania punktów w postaci zabezpieczonych znaczków papierowych.

Ogólne zasady programu:

  • GSP sprzedaje znaczki organizatorowi programu
  • GSP dostarcza bezpłatnie materiały programowe według ustalonego przelicznika
  • Organizator wydaje znaczki klientom za dokonywane zakupy według ustalonego regulaminu
  • Zebrane przez klientów znaczki (w książeczkach) dostarczone są do GSP albo do organizatora
  • GSP dostarcza nagrody: pocztą lub kurierem bezpośrednio do klienta, lub pośrednio do organizatora programu

Elementy programu:

  • Zabezpieczone znaczki
  • Regulamin programu
  • Katalog nagród
  • Plakaty
  • Książeczka zbierania znaczków z formularzem realizacji nagrody
  • Serwis internetowy www.milowezakupy.pl

Zakres świadczonych usług przez GSP:

  • Opracowanie regulaminu programu, w ramach którego firmy mogą kierować program do swoich kontrahentów
  • Przygotowanie materiałów reklamowych związanych z programem
  • Dostarczanie zabezpieczonych znaczków do programu
  • Obsługę telefonu informacyjnego, gdzie można zasięgnąć informacji bezpośrednio od administratora programu
  • Obsługę serwisu internetowego www.milowezakupy.pl jako platformy do zasięgania informacji o programie
  • Zapewnienie atrakcyjnego zestawu nagród i ciągłości dostaw dla uczestników programu
  • Realizacja nagród

Artykuły


Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

Milowezakupy lovemz_k_l.png