Programy lojalnościowe


www.milowezakupy.pl

Milowe Zakupy jest ogólnopolskim programem skierowanym do wszystkich podmiotów gospodarczych: sklepów detalicznych, hurtowni, dystrybutorów, producentów, które chcą zaoferować swoim klientom mało skomplikowany, ale bardzo skuteczny i tani program lojalnościowy oparty na tradycyjnym sposobie zbierania punktów w postaci zabezpieczonych znaczków papierowych.

Ogólne zasady programu:

  • GSP sprzedaje znaczki organizatorowi programu
  • GSP dostarcza bezpłatnie materiały programowe według ustalonego przelicznika
  • Organizator wydaje znaczki klientom za dokonywane zakupy według ustalonego regulaminu
  • Zebrane przez klientów znaczki (w książeczkach) dostarczone są do GSP albo do organizatora
  • GSP dostarcza nagrody: pocztą lub kurierem bezpośrednio do klienta, lub pośrednio do organizatora programu

Elementy programu:

  • Zabezpieczone znaczki
  • Regulamin programu
  • Katalog nagród
  • Plakaty
  • Książeczka zbierania znaczków z formularzem realizacji nagrody
  • Serwis internetowy www.milowezakupy.pl

Zakres świadczonych usług przez GSP:

  • Opracowanie regulaminu programu, w ramach którego firmy mogą kierować program do swoich kontrahentów
  • Przygotowanie materiałów reklamowych związanych z programem
  • Dostarczanie zabezpieczonych znaczków do programu
  • Obsługę telefonu informacyjnego, gdzie można zasięgnąć informacji bezpośrednio od administratora programu
  • Obsługę serwisu internetowego www.milowezakupy.pl jako platformy do zasięgania informacji o programie
  • Zapewnienie atrakcyjnego zestawu nagród i ciągłości dostaw dla uczestników programu
  • Realizacja nagród

Artykuły


Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Korzystaj z programów dla stałych klientów.

Jeżeli często robisz zakupy w tych samych sklepach, możesz otrzymać specjalne bonusy za lojalność. Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody. Przez cały rok tankujesz benzynę na stacji tej samej sieci? Możesz i powinieneś oczekiwać nagrody. Posługujesz się kartą tylko jednego banku?..