Programy zindywidualizowane.


Programy zindywidualizowane.

Zarówno program lojalnościowy oparty o zabezpieczone znaczki papierowe jak i elektroniczny program motywacyjny może być dostosowany do potrzeb klienta i odpowiednio zindywidualizowany.

Elementy możliwe do zindywidualizowania:

  • Zabezpieczone znaczki
  • Katalogi nagród
  • Książeczki do zbierania znaczków
  • Plakaty
  • Zestaw nagród w drukowanej wersji katalogu nagród
  • Wprowadzenie systemu zbierania punktów na kartach magnetycznych zamiast znaczków w sklepach detalicznych
  • Adres serwisu internetowego
  • Grafika serwisu internetowego
  • Zintegrowanie serwisu internetowego z systemem zbierania punktów na kartach magnetycznych

Artykuły


Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

(Nie) lojalna gra na punkty.

Programy lojalnościowe oferuje nam obecnie większość sieci handlowych – hipermarkety, perfumerie, drogerie, stacje benzynowe, sklepy z odzieżą i obuwiem. Kuszą atrakcyjnymi nagrodami, które można uzyskać z uzbieranych punktów..

Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..

Milowezakupy lovemz_k_l.png