Programy zindywidualizowane.


Programy zindywidualizowane.

Zarówno program lojalnościowy oparty o zabezpieczone znaczki papierowe jak i elektroniczny program motywacyjny może być dostosowany do potrzeb klienta i odpowiednio zindywidualizowany.

Elementy możliwe do zindywidualizowania:

  • Zabezpieczone znaczki
  • Katalogi nagród
  • Książeczki do zbierania znaczków
  • Plakaty
  • Zestaw nagród w drukowanej wersji katalogu nagród
  • Wprowadzenie systemu zbierania punktów na kartach magnetycznych zamiast znaczków w sklepach detalicznych
  • Adres serwisu internetowego
  • Grafika serwisu internetowego
  • Zintegrowanie serwisu internetowego z systemem zbierania punktów na kartach magnetycznych

Artykuły


Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Nie traci nikt... oprócz konkurencji.

Nawet o jedną piątą mogą wzrosnąć obroty sklepu, który wprowadzi program lojalnościowy. Pod warunkiem, że jego właściciel będzie cierpliwy i nie zrezygnuje, zanim pojawią się pierwsze korzyści. Korzyść sklepu z takiego..