Programy zindywidualizowane.


Programy zindywidualizowane.

Zarówno program lojalnościowy oparty o zabezpieczone znaczki papierowe jak i elektroniczny program motywacyjny może być dostosowany do potrzeb klienta i odpowiednio zindywidualizowany.

Elementy możliwe do zindywidualizowania:

  • Zabezpieczone znaczki
  • Katalogi nagród
  • Książeczki do zbierania znaczków
  • Plakaty
  • Zestaw nagród w drukowanej wersji katalogu nagród
  • Wprowadzenie systemu zbierania punktów na kartach magnetycznych zamiast znaczków w sklepach detalicznych
  • Adres serwisu internetowego
  • Grafika serwisu internetowego
  • Zintegrowanie serwisu internetowego z systemem zbierania punktów na kartach magnetycznych

Artykuły


Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..