Usługi dodatkowe.


Usługi dodatkowe.
  • Przepakowanie/pakowanie i konfekcjonowanie towarów z opakowań zbiorczych w jednostkowe,
  • etykietowanie + druk etykiet,
  • metkowanie, naklejanie naklejek, indeksów, hologramów, itp.,
  • tworzenie zestawów, np. promocyjnych, upominkowych,
  • łączenie produktów w multipaki,
  • sortowanie i odzyskiwanie produktów, np. z zestawów świątecznych,
  • dołączanie gratisów do produktów,
  • foliowanie i/lub zgrzewanie produktów za pomocą folii termokurczliwej,
  • kopertowanie,
  • insertowanie – wkładkowanie w dowolne lub precyzyjne miejsce ulotek, broszur, kuponów, próbek itp. gadżetów,
  • banderolowanie produktów taśmami,
  • gumkami, pakowanie gotowych zestawów na palety, tworzenie projektów opakowań

Proponujemy Państwu pełen zakres usług związanych z konfekcjonowaniem produktów. Pragniemy, by każdy klient korzystający z usług naszej firmy był w pełni zadowolony, dlatego dla każdego klienta proponujemy indywidualne rozwiązania.
Zapraszamy do współpracy i do przesyłania zapytań na adres info@gspmarketing.pl lub o kontakt telefoniczny 42 632 29 25 .

Artykuły


Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Pierwszy program lojalnościowy na świecie.

S & H Green Stamps (Zielone Znaczki) były popularne w Stanach Zjednoczonych od 1930 aż do końca lat 1980. Były one rozpowszechniane w ramach programu lojalnościowego obsługiwanego przez firmę Sperry i Hutchinson (S & H), założoną w 1896 roku..

Lojalność w dobie kryzysu.

Stali klienci to skarb. Nie tylko częściej robią zakupy, ale przede wszystkim zostają ambasadorami swoich ulubionych sklepów, polecając je znajomym i rodzinie. Pytanie: jak zdobyć tak wiernych partnerów?..