Usługi dodatkowe.


Usługi dodatkowe.
  • Przepakowanie/pakowanie i konfekcjonowanie towarów z opakowań zbiorczych w jednostkowe,
  • etykietowanie + druk etykiet,
  • metkowanie, naklejanie naklejek, indeksów, hologramów, itp.,
  • tworzenie zestawów, np. promocyjnych, upominkowych,
  • łączenie produktów w multipaki,
  • sortowanie i odzyskiwanie produktów, np. z zestawów świątecznych,
  • dołączanie gratisów do produktów,
  • foliowanie i/lub zgrzewanie produktów za pomocą folii termokurczliwej,
  • kopertowanie,
  • insertowanie – wkładkowanie w dowolne lub precyzyjne miejsce ulotek, broszur, kuponów, próbek itp. gadżetów,
  • banderolowanie produktów taśmami,
  • gumkami, pakowanie gotowych zestawów na palety, tworzenie projektów opakowań

Proponujemy Państwu pełen zakres usług związanych z konfekcjonowaniem produktów. Pragniemy, by każdy klient korzystający z usług naszej firmy był w pełni zadowolony, dlatego dla każdego klienta proponujemy indywidualne rozwiązania.
Zapraszamy do współpracy i do przesyłania zapytań na adres info@gspmarketing.pl lub o kontakt telefoniczny 42 632 29 25 .

Artykuły


O zbieraniu znaczków zakupowych.

Na rynku pojawił się program lojalnościowy, z którego efektów można zacząć korzystać inwestując na początek 100 złotych netto, a później pokrywać jego koszty z uzyskanych efektów. W powszechnym odczuciu wprowadzenie programu..

Korzystaj z programów dla stałych klientów.

Jeżeli często robisz zakupy w tych samych sklepach, możesz otrzymać specjalne bonusy za lojalność. Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody. Przez cały rok tankujesz benzynę na stacji tej samej sieci? Możesz i powinieneś oczekiwać nagrody. Posługujesz się kartą tylko jednego banku?..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..