Usługi dodatkowe.


Usługi dodatkowe.
  • Przepakowanie/pakowanie i konfekcjonowanie towarów z opakowań zbiorczych w jednostkowe,
  • etykietowanie + druk etykiet,
  • metkowanie, naklejanie naklejek, indeksów, hologramów, itp.,
  • tworzenie zestawów, np. promocyjnych, upominkowych,
  • łączenie produktów w multipaki,
  • sortowanie i odzyskiwanie produktów, np. z zestawów świątecznych,
  • dołączanie gratisów do produktów,
  • foliowanie i/lub zgrzewanie produktów za pomocą folii termokurczliwej,
  • kopertowanie,
  • insertowanie – wkładkowanie w dowolne lub precyzyjne miejsce ulotek, broszur, kuponów, próbek itp. gadżetów,
  • banderolowanie produktów taśmami,
  • gumkami, pakowanie gotowych zestawów na palety, tworzenie projektów opakowań

Proponujemy Państwu pełen zakres usług związanych z konfekcjonowaniem produktów. Pragniemy, by każdy klient korzystający z usług naszej firmy był w pełni zadowolony, dlatego dla każdego klienta proponujemy indywidualne rozwiązania.
Zapraszamy do współpracy i do przesyłania zapytań na adres info@gspmarketing.pl lub o kontakt telefoniczny 42 632 29 25 .

Artykuły


Telewizor czy jego równowartość w bonach ?

W programach lojalnościowych wzrasta popularność finansowych form premiowania, m.in. kart pre-paid. Podkreśla się często ich nowoczesność, elastyczność, swobodę wyboru pozostawianą obdarowanemu. Dla zachowania pewnej równowagi warto jednak przypomnieć.. 

Lojalność uniwersalna.

Multibranżowy program lojalnościowy może połączyć zarówno sklepy należące do sieci handlowych, jak i te, które do żadnej organizacji kupieckiej nie należą. Już od maja łódzka firma GSP Sp. z o.o. wprowadza system..

Lojalność klienta wobec firmy.

Coraz częściej zarówno teoretycy jak i praktycy zarządzania powtarzają, iż lojalni klienci są "aktywem", które pozwala firmie uzyskać przewagę konkurencyjną. Lojalni klienci wracają, więcej kupują, są tańsi w obsłudze, mniej wrażliwi..

Milowezakupy lovemz_k_l.png